Number of the records: 1  

Marketingová komunikace v turistické destinaci

  1. Title Marketingová komunikace v turistické destinaci
    Author infoJiří Vaníček
    Author Vaníček Jiří
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 1 (2016), s. 14-15. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * marketing územia * mix komunikačný * služby * ruch cestovný
    AnnotationŠpecifiká marketingovej komunikácie turistickej destinácie ako celku. Ciele marketingovej komunikácie. Špecifiká jednotlivých foriem komunikačného mixu v turistickej destinácii - osobný predaj, reklama, eventy, press trip, fam trip, street show, road show, filmový turizmus. Pamiatky UNESCO. Veľtrhy a výstavy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.