Number of the records: 1  

The Effects of strategic orientations and perceived environment on firm performance

  1. Title The Effects of strategic orientations and perceived environment on firm performance
    TranslationEfekt strategickej orientácie a vnímaného okolia na výkonnosť podniku
    Author infoGergely Farkas
    Author Farkas Gergely
    Source document Journal of Competitiveness : odborný vědecký časopis z oblasti managementu a ekonomiky. No. 1 (2016), s. 55-65. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2016. ISSN 1804-1728
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords výkonnosť podniku * prostredie podnikové * analýzy
    AnnotationDimenzie podnikateľskej a učiacej sa orientácie podniku. Analyzované metódou PLS-SEM (path analysis). Dimenzie podnikovej výkonnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext654.7 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.