Number of the records: 1  

Segmentation of Consumers in the Context of Their Space Behaviour: Case Study of Bratislava

  1. Title Segmentation of Consumers in the Context of Their Space Behaviour: Case Study of Bratislava
    TranslationSegmentácia spotrebiteľov v kontexte ich priestorového správania: prípadová štúdia Bratislavy
    Author infoMarta Grossmanová, Pavol Kita, Marta Žambochová
    Author Grossmanová Marta EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Co-authors Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Žambochová Marta
    Source document Prague economic papers : a bimonthly journal of economic theory and policy : scientific journal. Vol. 25, no. 2 (2016), s. 189-202. - Prague : University of Economics, 2016. ISSN 1210-0455
    NoteRegistrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords siete maloobchodné * správanie spotrebiteľa * priestor * nákup * segmentácia trhu * Slovensko * systémy informačné geografické * analýzy
    AnnotationVývoj maloobchodnej siete Bratislavy, ovplyvňujúci nákupné správanie a životný štýl jej spotrebiteľov. Charakteristika priestorového správania spotrebiteľov, žijúcich v mestských častiach Bratislavy. V posledných rokoch stúpa dôležitosť spotrebiteľského správania počas klesajúcej ekonomickej prosperity, kým koncentrácia v maloobchode znižuje šance na úspech malých nezávislých maloobchodov s potravinami.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00190-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-6

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF565.2 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.