Number of the records: 1  

Innovative approaches to examining consumer preferences when choosing wines

  1. Title Innovative approaches to examining consumer preferences when choosing wines
    TranslationInovatívne prístupy k preskúmaniu spotrebiteľských preferencií pri výbere vín
    Author infoElena Horská ... [et al.]
    Author Horská Elena
    Source document Agricultural economics. Vol. 62, no. 3 (2016), s. 124-133. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2016. ISSN 0139-570X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords neuromarketing * preferencie spotrebiteľské * emócie * inovácia
    AnnotationPrieskum meraním elektrickej aktivity mozgu cez elektroencefalografiu a softvér analyzujúci vyjadrenia tváre. Podstata a význam neuromarketingu pri propagácii produktu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 1-6

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext332.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.