Number of the records: 1
Proklientský prístup v prostredí verejnej správy
Title Proklientský prístup v prostredí verejnej správy Translation Pro-client attitude in public administration Author info Martina Klierová Author Klierová Martina Source document Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Roč. 14, č. 2 (2016), s. 91-96. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2016. ISSN 1336-3727 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords správa verejná * služby verejné * transparentnosť * správa verejná elektronická * kvalita života * správa spoločnosti Annotation Zmeny v oblasti verejnej správy, ktoré pozitívnym spôsobom ovplyvňujú úroveň kvality života občanov. Verejnú správu je možné pokladať za súhrn zamýšľaných vzťahov, organizačných foriem inštitúcií, realizátora verejných záujmov a systém uspokojovania potrieb občanov, pričom kvalitne fungujúca verejná správa je dôležitou súčasťou štátu a spoločnosti. Modernizačné prvky verejnej správy sú prostriedkami, ktoré významným spôsobom zastrešujú túto oblasť problematiky. eGovernment a eSlužby vytvárajú priestor pre zefektívnenie činností verejnej správy. Skvalitnenie procesov a činností, ktoré prispievajú k zvýšeniu úrovne kvality života jednotlivca i spoločnosti, sú pálčivou témou súčasného diania. Naštartovaním reformných krokov sa slovenská verejná správa a verejné služby transformujú do nových podôb, ktoré sú postavené na efektívnosti, spoľahlivosti, transparentnosti a prístupnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2016: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 98.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1