Number of the records: 1
Customer Strategies as a Tool of Loyalty
Title Customer Strategies as a Tool of Loyalty . kap. 46 Translation Zákaznícke stratégie, ako nástroj lojality Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Knowledge – Economy – Society : reorientation of paradigms and concepts of management in the contemporary economy. P. 449-456. - Cracow : University of Economics, Cracow, 2015. ISBN 978-83-65173-30-0 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Note VEGA 1/0224/15 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Poland systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * starostlivosť o zákazníkov * riadenie vzťahov so zákazníkmi * lojálnosť zákazníkov Annotation Teoretické východiská zákazníckej lojality a stratégia odmien a vzťahov so zákazníkmi v slovenských podnikoch. Marketingové aktivity a vplyv vzťahov a odmien na lojalitu zákazníkov. Výskumné ciele a metódy. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00247-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1