Number of the records: 1  

Stratégia predaja slovenských značiek vín na trhu

  1. Title Stratégia predaja slovenských značiek vín na trhu : diplomová práca
    Author infoIvan Tóth, školiteľ: Jozef Mlákay
    Author Tóth Ivan
    Another authors Mlákay Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru
    Issue dataBratislava, 2016. - 90 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number891847

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha85.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce751.7 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.