Number of the records: 1  

Search-centric Approach to Sustainability of Academic Marketing

  1. Title Search-centric Approach to Sustainability of Academic Marketing
    TranslationPrístup k udržateľnosti akademického marketingu, zameraný na vyhľadávanie
    Author infoAndrej Miklošík
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Economic annals-XXI. Vol. 156, no. 1-2 (2016), pp. 92-96 online. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2016. ISSN 1728-6239
    NoteRegistrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * rozvoj trvalo udržateľný * školy vysoké * kvalita vzdelávania
    AnnotationMarketingové aktivity a vzájomná závislosť medzi väčším počtom potenciálnych študentov, zvýšenou úrovňou povedomia a dobrého mena vysokej školy.
    Public work categoryADM
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00276-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF481.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.