Number of the records: 1
Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch
Title Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state Author info zostavil: Pavol Kita, recenzenti: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská Another authors Kita Pavol (Compiler) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Čihovská Viera (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Strážovská Ľubomíra (Recenzent) Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2016. - 205 s. [11,24 AH] Issue 1. vyd. ISBN 978-80-225-4248-7 Note VEGA 1/0282/15. Document kind miscellanea Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * modely * obchod * zákazníci * komunikácia marketingová * rozvoj trvalo udržateľný * zodpovednosť spoločenská * priemysel automobilový * personál * podnik výrobný * rozhodovanie * maloobchod * zdroje energie obnoviteľné * riziko podnikateľské * riadenie rizík Public work category Editorial and reported works (bibliographies, magazines, encyclopedies, catalogs, dictionaries, year-books...) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Copy count 2, currently available 0, at library only 1 References (11) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Call number 890662, 890663 No. of Archival Copy E16 00319-001, originál dokumentu
book
Call number Location Sublocation Info 890662 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 890663 SEK Sklad knižničného fondu borrowed
Number of the records: 1