Number of the records: 1  

Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch

  1. Title Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state
    Author infozostavil: Pavol Kita, recenzenti: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská
    Another authors Kita Pavol (Compiler) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Čihovská Viera (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Strážovská Ľubomíra (Recenzent)
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2016. - 205 s. [11,24 AH]
    Issue1. vyd.
    ISBN978-80-225-4248-7
    NoteVEGA 1/0282/15.
    Document kindmiscellanea
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * modely * obchod * zákazníci * komunikácia marketingová * rozvoj trvalo udržateľný * zodpovednosť spoločenská * priemysel automobilový * personál * podnik výrobný * rozhodovanie * maloobchod * zdroje energie obnoviteľné * riziko podnikateľské * riadenie rizík
    Public work categoryEditorial and reported works (bibliographies, magazines, encyclopedies, catalogs, dictionaries, year-books...)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Copy count2, currently available 0, at library only 1
    References (11) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Call number890662, 890663
    No. of Archival CopyE16 00319-001, originál dokumentu

    Call numberLocationSublocationInfo
    890662SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    890663SEKSklad knižničného fonduborrowed

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.