Number of the records: 1
K udržateľnému obchodnému modelu maloobchodnej jednotky na základe aktualizácie ponuky
Title K udržateľnému obchodnému modelu maloobchodnej jednotky na základe aktualizácie ponuky Parallel title To the sustainable business model of retail unit on tthe basis of updating an offer Author info Pavol Konštiak Author Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 31-60. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7 Note VEGA 1/0282/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * merchandising * stratégia obchodná * riadenie predaja * manažment produktový * správanie spotrebiteľa Annotation Nové podmienky vyvolané zmenou správania zákazníkov a rozvoj multikanálového obchodu, a to využívaním aktívneho štýlu manažmentu. Metódy globálenho prístupu v riadení predaja maloobchodnej jednotky. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00319-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1