Number of the records: 1  

K udržateľnému obchodnému modelu maloobchodnej jednotky na základe aktualizácie ponuky

  1. Title K udržateľnému obchodnému modelu maloobchodnej jednotky na základe aktualizácie ponuky
    Parallel titleTo the sustainable business model of retail unit on tthe basis of updating an offer
    Author infoPavol Konštiak
    Author Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 31-60. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7
    NoteVEGA 1/0282/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * merchandising * stratégia obchodná * riadenie predaja * manažment produktový * správanie spotrebiteľa
    AnnotationNové podmienky vyvolané zmenou správania zákazníkov a rozvoj multikanálového obchodu, a to využívaním aktívneho štýlu manažmentu. Metódy globálenho prístupu v riadení predaja maloobchodnej jednotky.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00319-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.