Number of the records: 1
Marketingová komunikáca v kontexte udržateľného rozvoja a spoločenskej zodpovednosti v podnikaní
Title Marketingová komunikáca v kontexte udržateľného rozvoja a spoločenskej zodpovednosti v podnikaní Parallel title Marketing communication in the context of sustainable development and social responsibility business Author info Miroslava Loydlová Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 61-73. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7 Note VEGA 1/0282/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * marketing spoločenský * manažment produktový * rozhodovanie nákupné * zákazníci Annotation Dôležité elementy pri výbere správnych metód marketingovej komunikácie, vytvorenie správnej koncepcie, použitie vhodnej stratégie so zohľadnením cieľov komunikácie. Označovanie produktov, na základe ktorých sa zákazníci pri svojom nákupnom správaní orientujú a uskutočňujú svoje rozhodnutia. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00319-004, originál dokumentu
article
Number of the records: 1