Number of the records: 1  

Marketingová komunikáca v kontexte udržateľného rozvoja a spoločenskej zodpovednosti v podnikaní

  1. Title Marketingová komunikáca v kontexte udržateľného rozvoja a spoločenskej zodpovednosti v podnikaní
    Parallel titleMarketing communication in the context of sustainable development and social responsibility business
    Author infoMiroslava Loydlová
    Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 61-73. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7
    NoteVEGA 1/0282/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * marketing spoločenský * manažment produktový * rozhodovanie nákupné * zákazníci
    AnnotationDôležité elementy pri výbere správnych metód marketingovej komunikácie, vytvorenie správnej koncepcie, použitie vhodnej stratégie so zohľadnením cieľov komunikácie. Označovanie produktov, na základe ktorých sa zákazníci pri svojom nákupnom správaní orientujú a uskutočňujú svoje rozhodnutia.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00319-004, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.