Number of the records: 1  

Nástroje udržateľného marketingu

  1. Title Nástroje udržateľného marketingu
    Parallel titleSustainable marketing tools
    Author infoZuzana Okasová
    Author Okasová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 75-88. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7
    NoteVEGA 1/0282/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing environmentálny * nástroje marketingové * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * zodpovednosť spoločenská * rozvoj trvalo udržateľný
    AnnotationSpoločenská zodpovednosť voči budúcim generáciám a životnému prostrediu. Schopnosť napĺňať tieto ciele si vyžaduje inovácie a začlenenie myšlienok spoločenskej zodpovednosti do stratégie spoločnosti.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00319-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.