Number of the records: 1  

Meranie zákazníckej spokojnosti ako predpoklad vytvárania hodnoty re zákazníka – aplikácia na trh automobilov na Slovensku

  1. Title Meranie zákazníckej spokojnosti ako predpoklad vytvárania hodnoty re zákazníka – aplikácia na trh automobilov na Slovensku
    Parallel titleMeasuring customer satisfaction as a prerequisite fot creating value for customer – application to the passenger car market in Slovakia
    Author infoLukáš Zendulka
    Author Zendulka Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 89-104. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7
    NoteVEGA 1/0282/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * spokojnosť zákazníkov * manažment produktový * hodnota úžitková * meranie
    AnnotationÚloha zákazníckej spokojnosti a jej meranie v procese poskytovania dlhodobej hodnoty zákazníkovi. Prístupy podnikov z marketingového hľadiska umožnia dosiahnuť spokojnosť zákazníkov a ich udržanie, ktoré je lacnejšie ako získavanie nových zákazníkov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00319-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.