Number of the records: 1  

Marketingová analýza rozhodovania v oblasti maloobchodu

  1. Title Marketingová analýza rozhodovania v oblasti maloobchodu
    Parallel titleMarketing analysis in decision-making in retail
    Author infoMarian Toman
    Author Toman Marian EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 121-136. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7
    NoteVEGA 1/0282/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * marketing územia * maloobchod * výhody konkurenčné * správanie spotrebiteľa
    AnnotationAnalýza spotrebiteľského správania a spádových oblastí existujúcich predajní. Správne zvolené marketingové postupy pri riadení obchodných činností. Vplyvy zmien na spotrebiteľské správanie. Globalizačné tendencie a udržanie si konkurenčnej výhody.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00319-008, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.