Number of the records: 1  

Consumerism as a lifestyle

  1. Title Consumerism as a lifestyle
    Author infoMária Dzurová, Barbora Paholková
    Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Central and Eastern Europe in the changing business environment : proceedings of 16th international joint conference : may 27, 2016, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. P. 112-120. - Prague : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2016 / Černá Iveta ; Baláž Peter ; Bolotov Ilya ; Central and Eastern Europe in the changing business environment International joint conference. ISBN 978-80-245-2145-9. ISSN 2453-6113
    Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
    NoteVEGA 1/0178/14. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 316.7 - Civilizácia. Spôsob života. Sociálna komunikácia. Ideológia
    Keywords štýl životný * spotreba individuálna * nákup * psychológia
    AnnotationKonzumizmus ako štýl života, ako ideológia, ako fenomén v spoločnosti. Ľudské šťastie a akumulácia peňazí a vecí. Chorobné nakupovanie - oniománia.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00320-005, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti235.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.