Number of the records: 1  

Low-cost marketing and marketing minimalism

  1. Title Low-cost marketing and marketing minimalism
    Author infoBarbora Paholková, Mária Dzurová
    Author Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Central and Eastern Europe in the changing business environment : proceedings of 16th international joint conference : may 27, 2016, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. P. 121-132. - Prague : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2016 / Černá Iveta ; Baláž Peter ; Bolotov Ilya ; Central and Eastern Europe in the changing business environment International joint conference. ISBN 978-80-245-2145-9. ISSN 2453-6113
    Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
    NoteVEGA 1/0178/14. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * internet * siete sociálne
    AnnotationMarketingový minimalizmus ako nový trend marketingu. Nízkonákladový marketing. Marketingová komunikácia na internete, výhody využitia sociálnych sietí v marketingu. Marketingové nástroje sociálnych sietí.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00320-006, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF245 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.