Number of the records: 1
Low-cost marketing and marketing minimalism
Title Low-cost marketing and marketing minimalism Author info Barbora Paholková, Mária Dzurová Author Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Central and Eastern Europe in the changing business environment : proceedings of 16th international joint conference : may 27, 2016, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. P. 121-132. - Prague : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2016 / Černá Iveta ; Baláž Peter ; Bolotov Ilya ; Central and Eastern Europe in the changing business environment International joint conference. ISBN 978-80-245-2145-9. ISSN 2453-6113 Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
Note VEGA 1/0178/14. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * internet * siete sociálne Annotation Marketingový minimalizmus ako nový trend marketingu. Nízkonákladový marketing. Marketingová komunikácia na internete, výhody využitia sociálnych sietí v marketingu. Marketingové nástroje sociálnych sietí. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00320-006, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 245 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1