Number of the records: 1  

Interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry v kontexte manažmentu podnikateľských rizík

  1. Title Interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry v kontexte manažmentu podnikateľských rizík
    Parallel titleInterorganizational relationship on the industrial market in the context of entreprise risk management
    Author infoPeter Pajonk
    Author Pajonk Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 167-181. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7
    NoteVEGA 1/0282/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Keywords riadenie rizík * riadenie zmien * risk management * metódy riadenia * obchod * marketing manažment * podnik výrobný
    AnnotationProces manažmentu rizika a interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry. Vzťah zákazník – dodávateľ predstavuje nákupný a predajný kontakt alebo rôzne formy kooperácie. Manažment a riadenie rizík vo výrobnom podniku.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00319-011, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.