Number of the records: 1
Model študijného programu: overenie jeho atraktívnosti z hľadiska vzťahov študent – inštitúcia
Title Model študijného programu: overenie jeho atraktívnosti z hľadiska vzťahov študent – inštitúcia Parallel title Study program model: attractiveness verification from a student – institution perspective Author info Jaroslav Kita Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 184-205. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7 Note VEGA 1/0282/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Keywords univerzity * školy vysoké * programy študijné * štúdium vysokoškolské * vzdelávanie vysokoškolské * jazyky cudzie * internacionalizácia * kvalita vzdelávania Annotation Proces internacionalizácie vzdelávania a rozvoj štúdia vo francúzskom jazyku na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Zvyšovanie kvality vzdelávacej činnosti a vedy a vytváranie priestoru pre spoluprácu pri tvorbe nových študijných programov vedúcich k výchove, podnikaniu a k zamestnanosti. Komerčné aspekty vzťahu študent – inštitúcia a výchova študentov pre multijazykové prostredie. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00319-012, originál dokumentu
article
Number of the records: 1