Number of the records: 1  

Online reklama a jej vplyv na spotrebiteľské správanie

  1. Title Online reklama a jej vplyv na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca
    Author infoVeronika Kriváková, školiteľ: Jana Dzuričková
    Author Kriváková Veronika
    Another authors Dzuričková Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Issue dataKošice, 2016. - 38 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number892555

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.