Number of the records: 1  

Purchasing behaviour of Czech single and its consequences on marketing communication effectiveness

  1. Title Purchasing behaviour of Czech single and its consequences on marketing communication effectiveness
    TranslationNákupné správanie českých singels a jeho dopady na efektivity marketingovej komunikácie
    Author infoMartin Klepek, Kateřina Matušínská
    Author Klepek Martin
    Co-authors Matušínská Kateřina
    Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 16, č. 1 (2016), s. 57-69. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2016. ISSN 1212-415X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords správanie spotrebiteľa * segmentácia trhu * komunikácia marketingová * mix komunikačný * marketing mix
    AnnotationCharakter a význam trhovej segmentácie. Vybrané externé marketingové stimuly nákupného správania. Dotazníkový prieskum medzi singles v ČR o najvplyvnejších reklamných médiách.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF452.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.