Number of the records: 1
Marketing communication effects on the specific segment of Czech singels
Title Marketing communication effects on the specific segment of Czech singels Translation Efekty marketingovej komunikácie na špecifický segment českých singles Author info Martin Klepek, Kateřina Matušínská Author Klepek Martin Co-authors Matušínská Kateřina Source document Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Č. 36 (2016), s. 141-151. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2016. ISSN 1804-8048 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords správanie spotrebiteľa * mix komunikačný * analýza faktorová * komunikácia marketingová * segmentácia trhu Annotation Integrovaná marketingová komunikácia v podniku. Exploračná a deskriptívna analýza skupiny obyvateľstva - českých single. Analýza softvérom SPSS. Vyhodnotenie sily vplyvu faktorov na spotrebné správanie singles. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 36
article
Number of the records: 1