Number of the records: 1  

Marketing communication effects on the specific segment of Czech singels

  1. Title Marketing communication effects on the specific segment of Czech singels
    TranslationEfekty marketingovej komunikácie na špecifický segment českých singles
    Author infoMartin Klepek, Kateřina Matušínská
    Author Klepek Martin
    Co-authors Matušínská Kateřina
    Source document Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Č. 36 (2016), s. 141-151. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2016. ISSN 1804-8048
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords správanie spotrebiteľa * mix komunikačný * analýza faktorová * komunikácia marketingová * segmentácia trhu
    AnnotationIntegrovaná marketingová komunikácia v podniku. Exploračná a deskriptívna analýza skupiny obyvateľstva - českých single. Analýza softvérom SPSS. Vyhodnotenie sily vplyvu faktorov na spotrebné správanie singles.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 36

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.