Number of the records: 1  

Preverovanie spokojnosti klientov prostredníctvom sťažností

  1. Title Preverovanie spokojnosti klientov prostredníctvom sťažností
    Parallel titleMeasurement of customer satisfaction by surveying the complaints
    Author infoAnton Korauš
    Author Korauš Antonín
    Source documentManažérstvo životného prostredia 2012 : zborník príspevkov z 12. konferencie so zahraničnou účasťou : Bratislava, 19.-20. november 2012. S. 248-250. - Žilina : Strix, 2012 ; Manažérstvo životného prostredia 2012 Konferencia so zahraničnou účasťou. ISBN 978-80-89281-85-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabaseARTICLES
    No. of Archival CopyE12 01959-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.