Number of the records: 1  

Approaches in the area of marketing performance assessment

  1. Title Approaches in the area of marketing performance assessment
    Parallel titlePrístupy v oblasti hodnotenia marketingovej výkonnosti
    Author infoKatarína Grančičová
    Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. S. 263-270 CD ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Gajdová Denisa ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4245-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
    NoteVEGA 1/0546/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * skupiny cieľové * segmentácia trhu * riadenie vzťahov s dodávateľmi * riadenie vzťahov so zákazníkmi * meranie výkonnosti
    AnnotationPrístupy a možnosti v oblasti hodnotenia výkonnosti marketingu v súčasnej teórii a podnikovej praxi. Riadenie výkonnosti, význam a problémy merania marketingovej výkonnosti. Marketingové merné ukazovatele a ich systematické preskúmanie z hľadiska nových požiadaviek.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00576-016, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti632.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.