Number of the records: 1
Approaches in the area of marketing performance assessment
Title Approaches in the area of marketing performance assessment Parallel title Prístupy v oblasti hodnotenia marketingovej výkonnosti Author info Katarína Grančičová Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. S. 263-270 CD ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Gajdová Denisa ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4245-6 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Note VEGA 1/0546/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * nástroje marketingové * skupiny cieľové * segmentácia trhu * riadenie vzťahov s dodávateľmi * riadenie vzťahov so zákazníkmi * meranie výkonnosti Annotation Prístupy a možnosti v oblasti hodnotenia výkonnosti marketingu v súčasnej teórii a podnikovej praxi. Riadenie výkonnosti, význam a problémy merania marketingovej výkonnosti. Marketingové merné ukazovatele a ich systematické preskúmanie z hľadiska nových požiadaviek. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00576-016, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 632.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1