Number of the records: 1
Current problems of the corporate sector aimed at evaluation indicators marketing
Title Current problems of the corporate sector aimed at evaluation indicators marketing Parallel title Aktuálne problémy podnikovej sféry zamerané na hodnotiace ukazovatele marketingu Author info Dana Hrušovská Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. S. 347-352 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Gajdová Denisa ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4245-6 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Note VEGA 1/0546/15 (100%) Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * segmentácia trhu * skupiny cieľové * marketing mix * hodnota * riadenie vzťahov so zákazníkmi Annotation Základné princípy úspešnosti podnikov, marketingové stratégie, komunikácia a služby danému marketingovému segmentu. Tvorba a udržanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi pomocou maximalizácie hodnôt stálych zákazníkov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00576-021, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 751.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1