Number of the records: 1  

Current problems of the corporate sector aimed at evaluation indicators marketing

  1. Title Current problems of the corporate sector aimed at evaluation indicators marketing
    Parallel titleAktuálne problémy podnikovej sféry zamerané na hodnotiace ukazovatele marketingu
    Author infoDana Hrušovská
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. S. 347-352 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Gajdová Denisa ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4245-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
    NoteVEGA 1/0546/15 (100%)
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * segmentácia trhu * skupiny cieľové * marketing mix * hodnota * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnnotationZákladné princípy úspešnosti podnikov, marketingové stratégie, komunikácia a služby danému marketingovému segmentu. Tvorba a udržanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi pomocou maximalizácie hodnôt stálych zákazníkov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00576-021, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti751.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.