Number of the records: 1
Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu
Title Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu Author info Vanda Maráková, Ivana Šimočková, recenzenti: Anna Križanová, Jaroslav Ďaďo Author Maráková Vanda Co-authors Šimočková Ivana Corporation Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta Issue data Banská Bystrica : BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici , 2015. - 209 s. Edition Studia oeconomica , 51 ISBN 978-80-557-1066-2 Document kind monographs Language Slovak, English Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * komunikácia marketingová * integrácia * stratégia marketingová * mix komunikačný * imidž * štát * výskum * agentúry * prieskum * trh * Slovensko Database BOOKS Copy count 2, currently available 0, at library only 2 Call number 890599, 891336
Call number Location Sublocation Info 890599 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 891336 SEK Pobočka SEK Košice In-Library Use Only
Number of the records: 1