Number of the records: 1  

Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu

  1. Title Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu
    Author infoVanda Maráková, Ivana Šimočková, recenzenti: Anna Križanová, Jaroslav Ďaďo
    Author Maráková Vanda
    Co-authors Šimočková Ivana
    Corporation Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta
    Issue dataBanská Bystrica : BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici , 2015. - 209 s.
    Edition Studia oeconomica , 51
    ISBN978-80-557-1066-2
    Document kindmonographs
    LanguageSlovak, English
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * komunikácia marketingová * integrácia * stratégia marketingová * mix komunikačný * imidž * štát * výskum * agentúry * prieskum * trh * Slovensko
    DatabaseBOOKS
    Copy count2, currently available 0, at library only 2
    Call number890599, 891336

    Call numberLocationSublocationInfo
    890599SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    891336SEKPobočka SEK KošiceIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.