Number of the records: 1  

Online marketing: anatómia vstupných stránok (landing pages)

  1. Title Online marketing: anatómia vstupných stránok (landing pages) . 6
    Author infoMartina Drahošová, Peter Balco
    Author Drahošová Martina
    Co-authors Balco Peter
    Source document Zisk manažment. Roč. 8, č. 8 (2016), s. 64-66. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * mix komunikačný * marketing elektronický * riadenie vzťahov so zákazníkmi * stránky webové
    AnnotationPokračovanie článku s predchádzajúceho čísla. Ďalšie kroky v procese premeny návštevníkov na potenciálnych zákazníkov (leadov). Čo všetko by mala obsahovať a ako by mala vyzerať dobrá vstupná stránka a stránka s poďakovaním.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.