Number of the records: 1  

Measuring consumer acculturation – discussion on a prospective approach

  1. Title Measuring consumer acculturation – discussion on a prospective approach
    TranslationMeranie spotrebiteľskej akulturácie - diskusia o potenciálnom prístupe
    Author infoNitin Gupta
    Author Gupta Nitin
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 2 (2016), s. 33-41. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords globalizácia * zvyklosti kultúrne * zvyklosti obchodné * meranie * správanie spotrebiteľa
    AnnotationPopis, ako globalizácia prináša kultúrne zmeny medzi spotrebiteľmi a prečo tento jav možno študovať pod záštitou spotrebiteľskej akulturácie. Vysvetlenie pojmov globalizácia a špecifických faktorov vyvolávajúcich zmeny v konzumnej kultúre. Kultúra a spôsob ako jej komponenty tvoria základňu pre spotrebiteľskú akulturáciu. Prezentácia dvoch komplexných prístupov merania spotrebiteľskej akulturácie - prístup Acculturation to Global Consumer Culture (AGCC) a prístup Acculturation of Consumer Culture (ACC).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.