Number of the records: 1
Measuring consumer acculturation – discussion on a prospective approach
Title Measuring consumer acculturation – discussion on a prospective approach Translation Meranie spotrebiteľskej akulturácie - diskusia o potenciálnom prístupe Author info Nitin Gupta Author Gupta Nitin Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 2 (2016), s. 33-41. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords globalizácia * zvyklosti kultúrne * zvyklosti obchodné * meranie * správanie spotrebiteľa Annotation Popis, ako globalizácia prináša kultúrne zmeny medzi spotrebiteľmi a prečo tento jav možno študovať pod záštitou spotrebiteľskej akulturácie. Vysvetlenie pojmov globalizácia a špecifických faktorov vyvolávajúcich zmeny v konzumnej kultúre. Kultúra a spôsob ako jej komponenty tvoria základňu pre spotrebiteľskú akulturáciu. Prezentácia dvoch komplexných prístupov merania spotrebiteľskej akulturácie - prístup Acculturation to Global Consumer Culture (AGCC) a prístup Acculturation of Consumer Culture (ACC). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2016: 1-4
article
Number of the records: 1