Number of the records: 1  

Category management ako účinný nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi

  1. Title Category management ako účinný nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi
    TranslationCategory management as a effective instrument of relationship management
    Author infoEva Poliačiková
    Author Poliačiková Eva
    Source document Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 5, č. 1 (2016), s. 121-129. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2016. ISSN 1338-6581
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * manažment sortimentný * správanie spotrebiteľa * produkty * nástroje riadenia
    AnnotationV rámci riadenia vzťahov so zákazníkom využívajú firmy rôzne druhy nástrojov Key Account Management – Manažmentu kľúčových zákazníkov. Jedným z nich je Category management. Kategóriou rozumieme vybraný typ produktu alebo celej produktovej skupiny, ktorá sa vyznačuje spoločnými znakmi a tiež cieľovými skupinami. Stávajú sa strategickými jednotkami. Podstata tohto nástroja, proces tvorby a hodnotenia kategórií, ich stratégie, taktiky a realizácia. Uplatňovanie tohto nástroja pri riadení vzťahov so zákazníkom vychádza zo spotrebiteľského správania zákazníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.