Number of the records: 1  

[Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami]

  1. Title [Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami]
    Author infoPeter Štrachoň
    Author Štrachoň Peter
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 1 (2016), s. 60-61. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944
    Review document Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami / Peter Štetka, Štefan Majtán, recenzenti: Miroslava Szarková, Peter Štarchoň. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords zvyklosti kultúrne * recenzie * spotrebitelia
    AnnotationRecenzia na vedeckú monografiu, ktorá sa orientuje na interkultúrne aspekty správania zákazníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.