Number of the records: 1
Cesta k vytváření hodnoty zákazníka
Title Cesta k vytváření hodnoty zákazníka Author info Věra Vávrová Author Vávrová Věra Source document Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 2-3 (2016), s. 11-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords zákazníci * hodnota * výsledok hospodársky * podnik * analýza ekonomická * marketing Annotation Hodnotu zákazníka predstavuje súčasný a budúci príspevok zákazníka k ekonomickému výsledku firmy. Môže byť chápaný v dvoch rovinách - ekonomickej (kvantitatívnej) - ako hodnota obratu, výnosu, či zisku a mimoekonomickej (kvalitatívnej) - ako lojálnosť, doporučenia, vernosť. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1-4
article
Number of the records: 1