Number of the records: 1
Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem
Title Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem [elektronický zdroj] Author info Otília Zorkóciová, Mária Šášiková, zostavila: Otília Zorkóciová, recenzenti: Janka Pásztorová, Peter Knapik Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Co-authors Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Another authors Pásztorová Janka (Recenzent) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Knapik Peter (Recenzent) Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2016. - online [155 s., 13,90 AH] Issue 1. vyd. ISBN 978-80-225-4249-4 Výstup z projektu VEGA 1/0550/14 Nové výzvy v oblasti európskej energetickej bezpečnosti a ich vplyv na konkurencieschopnosť EÚ v horizonte do roku 2020
Note VEGA 1/0550/14 Document kind monographs Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * marketing * stratégia marketingová * stratégia cenová * stratégia distribučná * prieskum spotrebiteľský * predaj * potraviny * spotreba potravín * Slovensko * Česko Public work category Scientific monography issued in home editorships Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00877-001, kópia plného textu Availability Publikácia je prístupná v aplikácii Smarteca (Wolters Kluwer) na vybraných PC v knižnici
Number of the records: 1