Number of the records: 1  

Integrace zákazníka do tvorby produktu

  1. Title Integrace zákazníka do tvorby produktu
    Author infoGustav Tomek
    Author Tomek Gustav
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 2-3 (2016), s. 14-16. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik * produkty * zákazníci * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationJednou z ciest interaktívneho spojenia so zákazníkom je jeho zapojenie do procesu tvorby produktu. Tento prístup je potrebné voliť nielen s cieľom vyhovieť potrebám zákazníka - a tým získať konkurenčnú výhodu pre vlastné produkty, ale samozrejme aj s perspektívou trvalého pripútania zákazníka, okrem iného aj pre získanie jeho hodnoty pre firmu. Schéma conjoint analýzy. Komplexný prístup k udržaniu zákazníka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.