Number of the records: 1  

Comparison of the Application of Marketing Communication Tools Used by Organic Food Producers in Slovakia and Austria

  1. Title Comparison of the Application of Marketing Communication Tools Used by Organic Food Producers in Slovakia and Austria
    TranslationPorovnanie aplikácie nástrojov marketingovej komunikácie používaných výrobcami biopotravín na Slovensku a v Rakúsku
    Author infoMalgorzata A. Jarossová, Karina Minďašová
    Author Jarossová Malgorzata Agnieszka EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Co-authors Minďašová Karina
    Source document Nauki Inżynierskie i Technologie. No. 4 (2015), pp. 32-48. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego. ISSN 2449-9773
    Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
    NoteVEGA 1/0635/14
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguagePolish
    Country of EditionPoland
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords potraviny * výrobky ekologické * produkcia * obchod * nástroje marketingové * Slovensko * Rakúsko
    AnnotationAplikácia marketingových komunikačných nástrojov, použitých výrobcami organických potravín na Slovensku a v Rakúsku. 5 základných marketingových komunikačných nástrojov. Obchod s organickými potravinami v týchto krajinách - podľa mienky výrobcov. Bariéry obchodu s organickými potravinami. Možnosti zlepšenia marketingovej komunikácie.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00710-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.