Number of the records: 1  

Marketingová stratégia lekárne Dr. Max

  1. Title Marketingová stratégia lekárne Dr. Max
    Parallel titleMarketing strategy of Dr. Max pharmacy
    Author infoVeronika Nekolová, Alexandra Kováčová, Katarína Kudláčová, Dávid Polivčak, Risto Naumov Strinkin
    Author Nekolová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kováčová Alexandra
    Kudláčová Katarína
    Polivčak Dávid
    Strinkin Risto Naumov
    Source document Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. S. 60-66 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4260-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * budovanie značky * komunikácia marketingová * lojálnosť zákazníkov * marketing mix
    AnnotationProblematika lekární na Slovensku a analýza konkurencie lekární na slovenskom trhu. Navrhnutie marketingovej kampane pre konkrétnu lekáreň. Cieľové skupiny a najdôležitejšie zmeny v lekárenskej legislatíve na Slovensku.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00855-006, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti635.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.