Number of the records: 1
Inovácie v retailovom biznise : ako vytvárať inovácie
Title Inovácie v retailovom biznise : ako vytvárať inovácie Parallel title Innovations in retail sector: how to create innovations abstract Author info Barbora Paholková, Jozef Orgonáš, Vladimír Hanuľa, Barbora Némová, Peter Bíreš, Matúš Novčák Author Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Hanuľa Vladimír Némová Barbora Bíreš Peter Novčák Matúš Source document Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. S. 85-94 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4260-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords inovácia výrobkov * inovácia * supermarkety * maloobchod * značky maloobchodné * marketing * spokojnosť zákazníkov Annotation Identifikovanie oblasti nespokojnosti zákazníkov pri nakupovaní v supermarkete a navrhnutie inovačných riešení na odstránenie týchto problémov. Proces vytvárania a aplikovania inovácií v podnikoch v maloobchodnom segmente. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00855-009, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 700.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1