Number of the records: 1  

Kvalitné POS a POP prostriedky vyvolávajú emóciu

  1. Title Kvalitné POS a POP prostriedky vyvolávajú emóciu
    Author infoKristína Raševová
    Author Raševová Kristína
    Source document TaPmag : tovar a predaj. Č. 31 (9-10) (2016), s. 58-59. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords obchod * značky výrobkov * podpora predaja * prostriedky reklamné * umiestňovanie produktov
    AnnotationAj keď masmediálna reklama dokáže zviditeľniť značku v mysli cieľovej skupiny, bez kvalitnej POP komunikácie nakupujúci v predajni nemusí daný produkt nájsť a ani si naň spomenúť. Deešná postmoderná spoločnosť disponuje schopnosťou, ktorá dokáže aj v praktickom POP prostriedku objaviť spôsob hry, zábavy a dizajnu. Úlohou POP prostriedku je zvýšiť predaj značky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 31

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.