Number of the records: 1
Minimalism in marketing
Title Minimalism in marketing Author info Mária Dzurová, Barbora Paholková Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Knowledge for market use 2016: our interconnected and divided world : international scientific conference : 8-9 September 2016, Olomouc. P. 89-93. - Olomouc : Societas scientiarum Olomucensis II, 2016 ; Knowledge for market use 2016: our interconnected and divided world Conference / Chovancová Miloslava. ISBN 978-80-87533-14-7 Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
Note VEGA 1/0178/14 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * náklady Annotation Minimalizmus v marketingu je nový trend, ktorý stavia na nízko-nákladovom marketingu a nízko-nákladovom podnikaní. Tri základné hodnoty minimalizmu v marketingu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00879-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1