Number of the records: 1  

Minimalism in marketing

  1. Title Minimalism in marketing
    Author infoMária Dzurová, Barbora Paholková
    Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentKnowledge for market use 2016: our interconnected and divided world : international scientific conference : 8-9 September 2016, Olomouc. P. 89-93. - Olomouc : Societas scientiarum Olomucensis II, 2016 ; Knowledge for market use 2016: our interconnected and divided world Conference / Chovancová Miloslava. ISBN 978-80-87533-14-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
    NoteVEGA 1/0178/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * náklady
    AnnotationMinimalizmus v marketingu je nový trend, ktorý stavia na nízko-nákladovom marketingu a nízko-nákladovom podnikaní. Tri základné hodnoty minimalizmu v marketingu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00879-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.