Number of the records: 1  

Lokálne prispôsobovanie a jeho využitie v podnikateľskej praxi

  1. Title Lokálne prispôsobovanie a jeho využitie v podnikateľskej praxi
    Parallel titleBenefits of local adaptation in business practice
    Author infoKatarína Procházková
    Author Procházková Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. [1-6] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4280-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * globalizácia * lokalizácia * štandardizácia * diferenciácia cenová * spoločnosti * podnikanie
    AnnotationTeoretické východiská lokálneho prispôsobovania a glokálneho marketingu. Alternatívy marketingu prostredníctvom produktu a komunikácie. Príklady na lokálne prispôsobenie tovarov a služieb. Faktory, ktoré ovplyvňujú rozhodovanie o cenovej štandardizácii a diferenciácii. Príklady lokálneho prispôsobovania z podnikateľskej praxe (spoločnosti Coca-Cola, McDonald’s, Starbucks).
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00960-087, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.