Number of the records: 1
Lokálne prispôsobovanie a jeho využitie v podnikateľskej praxi
Title Lokálne prispôsobovanie a jeho využitie v podnikateľskej praxi Parallel title Benefits of local adaptation in business practice Author info Katarína Procházková Author Procházková Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. [1-6] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4280-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * globalizácia * lokalizácia * štandardizácia * diferenciácia cenová * spoločnosti * podnikanie Annotation Teoretické východiská lokálneho prispôsobovania a glokálneho marketingu. Alternatívy marketingu prostredníctvom produktu a komunikácie. Príklady na lokálne prispôsobenie tovarov a služieb. Faktory, ktoré ovplyvňujú rozhodovanie o cenovej štandardizácii a diferenciácii. Príklady lokálneho prispôsobovania z podnikateľskej praxe (spoločnosti Coca-Cola, McDonald’s, Starbucks). Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00960-087, originál dokumentu
article
Number of the records: 1