Number of the records: 1
Zameranie na zákazníka v cestovnom ruchu
Title Zameranie na zákazníka v cestovnom ruchu Parallel title Customer focus in tourism Author info Marián Gúčik Author Gúčik Marián Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 49, č. 3 (2016), s. 184-188. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * marketing vzťahový * marketing interaktívny * marketing interný * zákazníci * hodnota * rentabilita * zamestnanci Annotation Marketing vzťahov so zákazníkom. Základný princíp vzťahového marketingu. Interný marketing v podniku. Interaktívny marketing - priama komunikácia zamestnancov so zákazníkom v procese poskytovania služby. Externý marketing. Hodnota pre zákazníka. Propagovanie hodnoty. Hodnota zákazníka. Klasifikácia zákazníkov podľa frekvencie nákupu a ich ziskovosti pre podnik. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1-4
article
Number of the records: 1