Number of the records: 1  

Zameranie na zákazníka v cestovnom ruchu

  1. Title Zameranie na zákazníka v cestovnom ruchu
    Parallel titleCustomer focus in tourism
    Author infoMarián Gúčik
    Author Gúčik Marián
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 49, č. 3 (2016), s. 184-188. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * marketing vzťahový * marketing interaktívny * marketing interný * zákazníci * hodnota * rentabilita * zamestnanci
    AnnotationMarketing vzťahov so zákazníkom. Základný princíp vzťahového marketingu. Interný marketing v podniku. Interaktívny marketing - priama komunikácia zamestnancov so zákazníkom v procese poskytovania služby. Externý marketing. Hodnota pre zákazníka. Propagovanie hodnoty. Hodnota zákazníka. Klasifikácia zákazníkov podľa frekvencie nákupu a ich ziskovosti pre podnik.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.