Number of the records: 1  

Innovation in Marketing Communication - Current Business Theory and Practice

  1. Title Innovation in Marketing Communication - Current Business Theory and Practice
    TranslationInovácie v marketingovej komunikácii – súčasná obchodná teória a prax
    Author infoGabriela Dubcová, Katarína Grančičová, Dana Hrušovská
    Author Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Studia Ekonomiczne : Zeszyty naukowe Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach. Nr. 280 (2016), s. 34-46. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. ISSN 2083-8611
    Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
    NoteVEGA 1/0546/15
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik * komunikácia marketingová * inovácia * marketing elektronický * internet * siete sociálne * kreativita
    AnnotationVyužitie inovácií v marketingovej komunikácii v praxi podnikov na Slovensku. Porovnanie tradičných a moderných nástrojov marketingovej komunikácie. Guerilla marketing.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01001-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.