Number of the records: 1  

Faktory determinujúce vývoj marketingového auditu

  1. Title Faktory determinujúce vývoj marketingového auditu
    Author infoDana Hrušovská, Katarína Grančičová
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Trendy v podnikání 2016 : recenzovaný sborník příspěvků : mezinárodní vědecká konference, Plzeň, 10.-11.11.2016. S. 1-8 CD-ROM. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2016 ; Trendy v podnikání 2016 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-261-0648-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Keywords podnik * výkonnosť podniku * marketing * audit * internet * spotrebitelia * Taliansko * Slovensko
    AnnotationFaktory determinujúce vznik marketingového auditu ako významného nástroja hodnotenia celkového prístupu podniku k trhu z hľadiska historického, zmien v spotrebiteľskom správaní a z hľadiska rozvoja internetu, hlavne explózie digitálnej komunikácie. Skúmanie vplyvu marketingového auditu podniku a ukazovatele výkonnosti a ich zásadný význam pre podnikanie. Využívanie maketingového auditu podnikmi v SR a v Taliansku.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01005-004, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.