Number of the records: 1  

Identification and comparison of requirements placed on brand managers

  1. Title Identification and comparison of requirements placed on brand managers
    TranslationIdentifikácia a porovnanie požiadaviek kladených na brand manažérov
    Author infoZuzana Wroblowská
    Author Wroblowská Zuzana
    Source document Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. Roč. 10, č. 26 (2016), s. 57-65. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2016. ISSN 1802-8527
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažéri * manažment značky * schopnosti pracovné * zdroje ľudské * manažment produktový * nábor pracovníkov * kompetencie * zručnosti * analýza obsahová * výskum * Česko
    AnnotationAby brand manažér (manažér značky) uspel vo svojej práci, musí mať vedomosti, zručnosti, ako aj príslušné osobnostné rysy. Obsahová analýza pracovných ponúk a požiadaviek na pozíciu brand manažéra v Českej republike za rok 2015 (a porovnanie s rokom 2007). Analýza zhromaždených údajov s dôrazom na to, či zamestnávatelia vnímajú brand manažéra ako znalostného pracovníka. Porovnanie s požiadavkami na pozíciu produktového manažéra.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 25-27

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF770 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.