Number of the records: 1
Budovanie značky zamestnávateľa ako súčasť podnikovej kultúry - výskum trendov v Číne
Title Budovanie značky zamestnávateľa ako súčasť podnikovej kultúry - výskum trendov v Číne Translation Employer branding as a part of corporate culture - research of trends in China Author info Jana Plchová, Alexandra Turáková Author Plchová Jana Co-authors Turáková Alexandra Source document MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 8, č. 1 (2016), s. 53-62. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2016. ISSN 1338-5127 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * budovanie značky * budovanie značky zamestnávateľa * zamestnanie * kultúra podniková * Čína Annotation Pojem firemná kultúra. Faktory podnikovej kultúry. Internetové médium vhodné pre employer branding. Význam employer brandingu pre podnik. Príklad čínskych podnikov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 588.3 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1