Number of the records: 1
Štyri kroky k úspešnému B2B predaju
Title Štyri kroky k úspešnému B2B predaju Author info Martin Mišík Author Mišík Martin Source document Revue priemyslu : ľudia, manažment a hospodárstvo. Roč. 10, č. 10-11 (2016), s. 18-19. - Bratislava : SON MEDIA, 2016. ISSN 1336-9857 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Keywords politika obchodná * teória obchodu * trh * nákup * predaj * súťaž hospodárska * odberatelia * výhody konkurenčné * zákazníci Annotation Odporúčania pre každého B2B obchodníka. Kontakty a vzťahy s potenciálnymi odberateľmi. Možnosti vybudovania si pozície a ovplyvňovanie nákupných kritérií ešte pred vypísaním výberového konania. Celková ekonomika nákupu. Osveta a vzdelávanie koncového zákazníka. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1/2016-1/2017 + 4 príl.
article
Number of the records: 1