Number of the records: 1  

Uplatnenie inovatívnych výskumných metód a techník v marketingovom výskume

  1. Title Uplatnenie inovatívnych výskumných metód a techník v marketingovom výskume
    Parallel titleApplication of innovative research methods and techniques in the marketing research
    Author infoŠtefan Žák
    Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document"Management challenges in the 21st century": digitalization of society, economy and market: current issues and challenges : [proceedings]: 8th International research conference: Bratislava, April 12, 2016. P. 35-50. - Trenčín : School of Management in Trenčín, 2016 ; Management challenges in the 21st century international research conference / Kita Jaroslav ; Urban Eduard. ISBN 978-80-89306-32-9
    NoteVEGA 1/0647/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * výskum marketingový * inovácia * metódy * techniky výskumné * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnnotationMasové využívanie informačných a komunikačných technológií a identifikácia inovatívnych výskumných metód a techník marketingového výskumu v blízkej budúcnosti. Analýzy súčasného stavu a komparácia výsledkov výskumnej štúdie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01057-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.